.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ميرحسين موسوي به خاتمي: نيايي مي‌آيم

نخست‌وزير دوران هشت سال دفاع مقدس با فرستادن پيامي به رئيس‌جمهور سابق كشورمان اعلام كرده است كه حجت‌الاسلام خاتمي بررسي‌هاي خود را نهايي كرده و در صورتي كه در انتخابات حضور نمي‌يابد، اعلام كند تا مهندس موسوي وارد ميدان شود.

به موازات اخبار منتشره درباره اظهارنظرهاي خاتمي، مبني بر تلاش براي آوردن ميرحسين موسوي و نيز واكنش‌هاي موسوي در اين باره، برخي خبرهاي جديد درباره چگونگي حضور اين دو نامزد مطرح اما پر حاشيه به گوش مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، برخي منابع نزديك به ميرحسين موسوي اعلام كرده‌اند كه نخست‌وزير دوران هشت سال دفاع مقدس با فرستادن پيامي به رئيس‌جمهور سابق كشورمان اعلام كرده است كه حجت‌الاسلام خاتمي، بررسي‌هاي خود را نهايي كرده و در صورتي كه در انتخابات حضور نمي‌يابد، اعلام كند تا مهندس موسوي وارد ميدان شود.

اين خبر كه از سوي برخي مقامات ارشد دولت اصلاحات و از نزديكان خاتمي و ميرحسين موسوي نقل و تأييد شده است، از آنجايي حايز اهميت است كه بنا بر خبرهاي منتشره از منابع آگاه، با توجه به ديدارها و رايزني‌هاي اين دو نامزد مطرح، حضور يكي از دو رئيس دولت سابق و اسبق در رقابت‌هاي انتخاباتي قطعي است. اين در حالي است كه خاتمي پيشتر اعلام كرده بود، تلاش‌هاي خود را براي حضور ميرحسين موسوي در انتخابات دهم به كار مي‌بندد. بنابراين، با حضور نيافتن خاتمي در اين دوره از انتخابات، آخرين نخست‌وزير جمهوري اسلامي ايران به عنوان كانديداي مورد وفاق بسياري از گروه‌هاي اصلاح‌طلب و حتي شمار بسياري از گروه‌هاي اصولگرا، وارد كارزار انتخابات رياست‌جمهوري دهم خواهد شد.

گفتني است، با استناد به منابع موثق خبري، سيد محمد خاتمي همچنان مشغول جمع‌بندي و ارزيابي نظرات گوناگون درباره حضور و يا حضور نيافتن خود در انتخابات است و تا كنون نتيجه قطعي از سوي وي اعلام نشده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ali reza 25 آبان 1387
جناب آقای خاتمی اگر به نفع آقای موسوی کنار برود خیلی خیلی بهتر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.